Italka Adele Fendiová založila malý obchůdek s kožešinami a koženým zbožím, po letech díky své píly, dosáhla statusu luxusní, kvalitní a uznávané značky. Dnes jejich sortiment nabízí i parfémy nebo kabelky. Značka s jednoduchým, přesto elegantním logem zavání luxusem.
Vášnivé parfémy
Její parfémy dokážou vystupňovat ženské požitky a vášně, v jejích parfémech se objevují například afrodiziakální ylang-ylang, jasmín, santalové dřevo a nejrůznější vonné květiny. Vůně Fendi se na trhu objevují už dvacet let. Svůj první Fendi for Woman vypustila do světa v roce 1985.
Romantika i pro muže
Pánské vůně mají nádech dřevité vůně, luxusní a romantické aroma je silnou stránkou značky Fendi. Decentní flakó láká opravdové a vášnivé muže.
Černobílá reklamní kampaň
Podle recenzí se zdá reklamní spot pro vůně Fendi lehce dětinský, vzhledem k cílové skupině luxusu je doplněna svěží a mladistvou taneční hudbou. Reklama, ale postrádá děj.
Barbora Benešová