Každý slibuje hory doly, ovšem plnění oných slibů už je věc jiná. Na mých webových stránkách mám rozjetý byznys a je pro mě dosti důležité, aby byly nepřetržitě funkční a aby to všechno fičelo klik sem, klik tam. Minimální odezva. Ta musí být nejen na mém webu, ale očekávám, že při jakémkoliv dotazu ke mě budou přistupovat stejně i na zákaznické podpoře. To velice oceňuji u společnosti banan.cz, na které se mohu obrátit kdykoliv, protože jsou přístupní 24 hodin, 7 dní v týdnu. Samozřejmě chápu, že žádná služba nemůže být stoprocentní. Avšak je důležité, aby se neustále snažila svého maxima dosáhnout. Proto musím ocenit případ z minulého týdne, kdy jsem poprvé zaregistroval problém se stránkami. Okamžitě jsem psal e-mail na podporu s dotazem. Neminuly ani 2 minuty a okamžitě jsem dostal odpověď, že o situaci se ví a aktuálně se vše řeší. Během chvíle (minuty) byly stránky zase dostupné. Takhle to podle mě má fungovat a já jsem doposud byl vždy se službami společnosti banan.cz spokojen.